6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

δίαιτα
Διαφημιστικός Χώρος

Από JoyTv

Όταν κάνουμε δίαιτα εστιάζουμε στην ποσότητα, στις θερμίδες, στα παχυντικά υλικά. Πρόκειται για μια αγχωτική διαδικασία που μπορεί να μας εξαντλήσει σωματικά και ψυχολογικά και μάλιστα πολλές φορές χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έξι αλλαγές στις μεσημεριανές διατροφικές σου συνήθειες μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά, χωρίς πολλή σκέψη ή προσπάθεια:

1.Πιες νερό μισή ώρα πριν το γεύμα σου. Θα σε βοηθήσει να χορτάσεις πιο γρήγορα και να μην καταναλώσεις περισσότερο φαγητό από όσο χρειάζεσαι.

2.Να τρως λαχανικά σε κάθε γεύμα, ακόμα και στο πρωινό. Έτσι θα μπορέσεις να χορτάσεις εύκολα και να μην πεινάς για περισσότερη ώρα, ενώ θα μπορέσεις να ενισχύσεις και τον μεταβολισμό σου.

3.Μην ξεχνάς τις φυτικές ίνες και την πρωτεΐνη: Εάν κάθε γεύμα περιλαμβάνει φυτικές ίνες και πρωτείνη- και όχι μόνο υδατάνθρακες- θα καταφέρεις να τρως υγιεινά χωρίς να πεινάς. Ο συνδυασμός αυτός θα σε βοηθήσει να χάσεις εύκολα το επιθυμητό βάρος.

4.Να μετράς τις θερμίδες ώστε να μην ξεπερνάς τις 550 θερμίδες σε κάθε …

Περισσότερα: JoyTv.gr